Principals eixos d'actuació

Tenim un compromís amb la sostenibilitat, la protecció del medi ambient i la construcció d'una societat més justa. Especialment, posem atenció en els col·lectius més vulnerables i / o afectats per la situació econòmica actual, a banda de la seva dedicació especial al col·lectiu d'enginyers.

Les línies d'actuació de la Fundació són les següents:

ECOLOGIA I SOSTENIBILITAT

La Fundació és conscient que la protecció mediambiental cobra més importància amb el pas del temps. Per això, fa que una de les seves prioritats sigui la protecció del medi ambient i la millora de la qualitat de vida de les persones.

REINSERCIÓ LABORAL I RETORN SOCIAL

Suport a les activitats d'integració de persones amb risc d'exclusió i a les activitats que beneficien el conjunt de la societat.

FORMACIÓ, EXCEL·LÈNCIA PROFESSIONAL I ENGINYERIA

Suport a la formació acadèmica, amb dotacions per a beques i premis, i al desenvolupament professional. També fomenta activitats d'investigació que contribueixen a perfeccionar el món laboral i empresarial.