En el marc de l'acord signat l'any 2016 per la Fundació Caixa d'Enginyers i la Fundació ESADE i, d'acord amb la línia d'actuació "ecologia i sostenibilitat", s'ha desenvolupat l'estudi "La transició cap a una economia baixa en carboni" i ens plau convidar-lo a la presentació oficial.

Canvi climàtic: reptes i estratègies des de l'empresa

EsadeForum Barcelona, 5 de abril, de 8.30 a 10.00 horas

Confirmi l'asistencia aquí

Què estan fent les empreses del sector de l'alimentació i begudes en front de les prediccions que en el 2040 el 50% del territori espanyol serà incultivable? Per què importants entitats gestores d'actius financers ha identificat el canvi climàtic com un "risc sistemàtic"? La lluita contra l'escalfament global concerneix gairebé tots els sectors de l'economia, i especialment els dos sectors analitzats, molt rellevants en la nostra economia, i a la vegada amb rols clau per mitigar els impactes del canvi climàtic.

L'Institut d'Innovació Social d'ESADE i la Fundació Caixa d'Enginyers el conviden a conèixer els principals riscos relacionats amb el canvi climàtic i detallen les estratègies que s'estan impulsant per transitar cap a una economia baixa en carboni, centrat en aquests dos sectors clau.

Debat amb públic assistent moderat per

Daniel Arenas, professor de l'Institut d'Innovació Social d'ESADE

i amb la participació de:

Eugenia Bieto, directora general d'ESADE

Josep Oriol Sala, president de Caixa d'Enginyers