4ª edició
Premis Emprenedoria 2016

La Fundació Caixa d'Enginyers llança aquest any la 4ª edició dels Premis Emprenedoria per a la Ciència, la Tecnologia i la Innovació.

L'objectiu és premiar el talent i l'excel·lència professional de les empreses que emergeixen actualment en la nostra societat amb la finalitat de potenciar el seu negoci i així beneficiar el seu desenvolupament.

Premis:

Es premiaran els 3 projectes seleccionats pel jurat entre aquells que han presentat candidatura amb 5.000€ a cada un, subjectes a retenció i liquidats en un compte de Caixa d'Enginyers.

Qui es pot presentar?

Qualsevol empresa espanyola constituïda legalment en el 2015 o qualsevol empresa espanyola constituïda anteriorment i que demostri una activitat empresarial rellevant a partir del 2015 (a nivell de facturació, equip, estratègia, etc.).

Com presento el meu projecte?

El fet de presentar candidatura a la 4ª edició Premis Emprenedoria 2016 implica la plena acceptació de totes les seves bases. Consulta aquí les bases completes del concurs.

Fins quan pots presentar el teu projecte?

La data límit de presentació de projectes és el 30 d'octubre del 2016.

Quan es lliura el premi als guanyadors?

El lliurament del premi, que es liquida en un compte de Caixa d'Enginyers, es farà en un acte oficial de la Fundació Caixa d'Enginyers.

Contacte per a dubtes o consultes:
Pots utilitzar el formulari ubicat al peu de la pàgina o escriure'ns a fundacio@caixa-enginyers.com, posant a l'assumpte "Premis Emprenedoria 2016".