5ª edició
Premis Emprenedoria 2017

La Fundació Caixa d'Enginyers inicia la V edició dels Premis Emprenedoria 2017 per a la Ciència, la Tecnologia i la Innovació.

L'objectiu és premiar el talent i a l'excel·lència professional de les empreses que emergeixen actualment a la nostra societat per tal de potenciar el seu negoci i així beneficiar el seu desenvolupament.

Premis:

Cada empresa guanyadora REBRA un total de 5.000 € concedits directament per la Fundació, premi que està subjecta a retencions ia ELLS a els Impostos que estipula la legislació existent s'escau, que serà pres de la dotació econòmica que correspongui A la mateixa, i que és liquida en un ha de caixa d'enginyers.

Els 3 Guanyadors s'anunciaran a partir de la 20 de desembre de 2017, després de dir la deliberació del jurat. El Lliurament de premis és durà a Terme en un acte oficial de la Fundació Caixa d'Enginyers

Qui es pot presentar?

Poden presentar-se start-ups espanyoles constituïdes legalment a partir de gener de 2016 i pertanyents a l'àmbit de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació. Seran també acceptades aquelles start-ups constituïdes amb anterioritat i que demostrin una activitat empresarial rellevant a partir del 2016 (a nivell de facturació, equip, estratègia, etc.).

Com puc presentar el meu projecte?

Tot aquell que compleixi amb els requisits i vulgui participar haurà d'emplenar el següent formulari.

El fet de presentar candidatura a la 5a edició Premis Emprenedoria 2017 implica la plena acceptació de totes les bases. Consulta aquí les bases completes del concurs.

Fins quan pots presentar el teu projecte?

El termini per a rebre els projectes és el 30 d'octubre de 2017.

Quan es lliura el premi als guanyadors?

El lliurament del premi, que es liquida en un compte de Caixa d'Enginyers, es farà en un acte oficial de la Fundació Caixa d'Enginyers, la data i lloc s'informarà als guanyadors.

Per a qualsevol dubte o consulta pots contactar amb nosaltres escrivint un correu electrònic a fundacio@caixa-enginyers.com sota l'assumpte "Premis Emprenedoria 2017".