QUÈ FEM

Fundació Caixa d'Enginyers impulsa la recerca a través de la seva beca Isabel de P. Trabal

L'entitat obre una nova convocatòria d'aquest certamen que distingeix aquells projectes de recerca o treballs d'impacte social de l'àmbit de la ciència, la innovació i la tecnologia

El guanyador obtindrà una dotació econòmica de 10.000€ per desenvolupar el seu projecte de recerca

Barcelona, 11 de maig de 2016. La Fundació Caixa d'Enginyers obre el termini d'inscripció de la IV Edició de la Beca Isabel de P. Trabal amb el propòsit de distingir un projecte de recerca amb gran impacte social en l'àmbit de la ciència, la innovació i la tecnologia.

Busquem becar a persones per la qualitat i impacte de la seva recerca, treball i activitat, així com per la seva excepcionalitat i esforç o pels seus èxits obtinguts.¿, comenta Víctor Cardona, Director RSC de Caixa d'Enginyers.

Els interessats poden consultar les bases del concurs, descarregar el formulari d'inscripció i presentar ja les seves propostes a la pàgina web oficial de la Fundació Caixa d'Enginyers fins al proper 30 de novembre del 2016. El guanyador comptarà amb una beca de 10.000€ per impulsar el seu projecte.

La beca Isabel de P. Trabal és un homenatge a Isabel Trabal, segona dona a Espanya i primera a Catalunya a convertir-se en enginyer industrial. A més, va col·laborar en la creació de Caixa d'Enginyers presidint l'entitat del 1991 fins al 2007 i posteriorment sent Presidenta d'Honor del 2007 al 2014. Isabel Trabal s'ha consolidat com un referent en les entitats financeres per la seva contribució al desenvolupament de l'activitat econòmica del país i el suport als professionals.

Fundació Caixa d'Enginyers

La Fundació Caixa d'Enginyers és l'expressió de la vocació de responsabilitat social corporativa de Caixa d'Enginyers. Creada el 2011, la institució té l'objectiu de reforçar i vehicular l'acció social de l'Entitat i optimitzar l'eficiència dels seus recursos.

Es tracta d'una Fundació privada i sense ànim de lucre que sorgeix de la transformació de l'antiga Agrupació Soci-Cultural i Tecnològica dels Enginyers, constituïda al novembre de 1980. La motivació principal de l'Entitat respon a la necessitat d'assumir responsabilitats socials i adoptar una actitud solidària.

La Fundació Caixa d'Enginyers canalitza els seus recursos a través de tres línies d'actuació: formació, excel·lència professional, beques i premis, tornada social i reinserció laboral i ecologia i sostenibilitat.

Per a més informació:

Burson-Marsteller