Slider HOME Fundació
Intro

La Fundació Caixa Enginyers és una entitat de caràcter privat i sense ànim de lucre, que neix amb la voluntat de desenvolupar un compromís amb la societat i de gestionar aquells recursos destinats a la promoció i execució de diverses activitats per al foment d'una societat més justa i cohesionada.

Aplicacions anidades
contenido mision

Missió

Aportar valor sostenible a les comunitats professionals i contribuir al desenvolupament social, econòmic i cultural dels socis i de la societat mitjançant l'establiment de relacions basades en l'ètica, el compromís i la confiança.

contenido vision

Visió

Ser la referència dels nostres socis i construir, mitjançant la nostra iniciativa, una societat més equitativa, inclusiva i sostenible.

lightbox valores

Valors

Compromís amb les persones. Integritat. Sensibilitat social. Cooperació. Proximitat.

Principals eixos d'actuació
titulo +Ancla lineas actuacion

Principals eixos d'actuació

Medi ambient i sostenibilitat

Protegir el medi ambient i promoure la sostenibilitat.

Reinserció laboral i acció social

Donar suport a la integració laboral i social de persones en risc d'exclusió.

Excel·lència professional i enginyeria

Donar suport a la formació acadèmica, l'enginyeria i la generació de coneixement.

L'impacte de la Fundació

Foto Silvia Gómez

Premis

Quan una entitat que analitza, estudia i valora els projectes, et diu que creu en tu tant com per a donar-te un premi, llavors saps que vas pel bon camí.

Silvia Gómez
CEO de Sensing Solutions.
Guanyadors del 6è Premi emprenedoria.

Jaume Hidalgo i Colomé

Medi ambient i sostenibilitat

Comptar amb una xarxa de boscos madurs i d'alt valor ecològic que es destinen a dinàmica natural és vital per al medi ambient i la societat. Són reserves de biodiversitat, regulen el cicle hídric, conserven els sòls, ajuden a mitigar i adaptar-nos al canvi climàtic, i són font de salut i benestar.

Jaume Hidalgo i Colomé
Coordinador general
Sèlvans

Foto Carles Nieto

Reinserció i retorn social

Es tracta de parlar el seu idioma. En el Click acompanyem als joves perquè dissenyin el seu circuit vital, des de la proximitat però sense oblidar que la intervenció sigui rigorosa, de qualitat i que impacti en positiu en les seves vides, alhora que se sentin valorats.

Carles Nieto
Director Programa “Fes click a YouTube”
Fundació IReS

Aplicacions anidades