QUÈ FEM

La Fundació i Tecnocampus Mataró junts en un estudi sobre els usos de les Xarxes Socials en les empreses cooperatives i d'economia social.

La Universitat Tecnocampus de Mataró, arran del conveni signat amb la Fundació Caixa d'Enginyers, realitza un estudi en l'àmbit de l'economia social que representa una innovació en el camp de l'Economia Social.

L'estudi, titulat: "Usos de les xarxes socials en les empreses catalanes cooperatives i d'economia social", s'emmarca dins de la línies d'actuació de la Fundació, més concretament pel que fa a "Educació, Divulgació i Formació".

La recerca es presenta com una novetat ja que, fins ara, tots els estudis existents indaguen sobre les xarxes socials de pimes i grans marques. Però, l'estudi de la Fundació Caixa d'Enginyers - Tecnocampus, centra el seu focus d'anàlisi en les empreses cooperatives i d'economia social.