PRESENTACIÓ

Després de 40 anys de compromís amb els socis i amb la societat, l'Obra Social del Grup Caixa d'Enginyers aborda un nou repte amb la creació de la Fundació Caixa d'Enginyers.

En l'actualitat, més de 150 acords de col·laboració signats amb universitats, col·legis i associacions professionals promouen l'enginyeria en l'entorn social i fomenten la cultura i l'educació en el conjunt de la nostra societat. Més de 1.000 premis de fi de carrera i beques concedits en múltiples disciplines formatives per mitjà d'acords amb diverses institucions estan contribuint a impulsar el talent i l'excel·lència. Així mateix, la col·laboració amb més d'un centenar d'ONG i altres entitats del Tercer Sector en programes de caràcter social d'àmbit nacional i internacional acaba per configurar les bases sobre les quals es projecta la Fundació Caixa d'Enginyers.