Col·laborem amb diferents organitzacions amb l'objectiu de construir una societat més justa.

Acció Solidària Contra l'Atur (ASCA)

L'entitat, fundada fa més de 35 anys i gestionada per voluntaris, busca donar una resposta al problema de la desocupació. Hem dotat un fons de 35.000 € per a finançar projectes d'emprenedors a cost zero en el camp de la ciència, la innovació i la tecnologia.

Arrels Fundació

Aquesta fundació dóna allotjament, menjar i atenció sanitària i social a més de 8.600 persones, amb l'objectiu que ningú visqui al carrer. A través de la col·laboració en el projecte "La Troballa", un taller de creació d'objectes artesanals, on s fomenta la reinserció social i laboral.

Fundació Privada de l'Auditori i l'Orquestra

Ens impliquem en el projecte "Et toca a tu", en què s'utilitza la música com a eina d'integració social a través de concerts participatius.

Banc dels Aliments

Hem donat suport al projecte "FRED", l'objectiu és transportar i distribuir aliments refrigerats i congelats per garantir que arriben als seus destinataris en òptimes condicions. La Fundació va comprar vitrines i baguls per incrementar el volum dels aliments refrigerats i congelats que es distribueixen, assegurant que arriben en òptimes condicions per al seu consum.

Fundació IReS

Col·laborem amb la Fundació Institut de Reinserció Social amb el curs "Fes Click a YouTube", adreçat a la formació de joves de col·lectius vulnerables en noves tecnologies de la informació i la comunicació.

Fundació Sant Pere Claver

La col·laboració en el projecte "My life" consisteix en ajudes a 15 joves en risc d'exclusió, amb discapacitat i problemes de salut mental per al seu desenvolupament personal i la seva reinserció sociolaboral.

Fundació Autònoma Solidària-UAB

Col·laborem amb el programa d'acollida de refugiats que desenvolupa aquesta entitat per a la seva plena integració i per implicar a la població universitària en les accions d'acollida i acompanyament. Un total de 73 refugiats han participat en el 2017 en el programa.

Més informació al següent enllaç.

Jornades cooperatives Financoop

La Fundació va participar com a entitat col·laboradora en les Jornades Cooperatives Financoop. Sota el lema "Creiem en vosaltres", es van realitzar a Barcelona amb l'assistència de les principals cooperatives del país.