QUÈ FEM

Fundació Caixa d'Enginyers impulsa la divulgació financera

La Fundació Caixa d'Enginyers ha signat un acord de col·laboració amb l'Institut d'Estudis Financers, IEF, per impulsar l'Observatori de Divulgació Financera, ODF, en el marc del seu compromís amb el foment de l'educació financera, la recerca i la innovació.

El ODF és una plataforma electrònica d'accés lliure i gratuït en la qual es publiquen documents de divulgació i recerca financera i que el seu objectiu és difondre novetats i innovacions que es produeixin en la pràctica dels mercats financers i les seves institucions mitjançant la generació de outputs de coneixement.

La signatura del conveni es va realitzar en les instal·lacions de la Fundació de Caixa d'Enginyers i van signar l'acord Josep Oriol Sala , President de la Fundació de la Caixa d'Enginyers i Josep Soler, Director general de la Fundació IEF.

Imatge de l'acte del 14/02/2017